![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjh15xQOaWCP8mafBmtYG6O4ROBUuXZLdPnMROf0AzcqHuAm5cCvRQLX_yl0haaWCL0RtQ8Vbh9Nnp73zYDYsPCgEtQ-CDiYNwgv3uPSdemvkZnTYX8UPKkAw9hV-9g6HhdjZkLVWNxgwE/s800/116.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbV3-NyWlpa2FkmT2FYUVrs226wf0eVFWsS9VJYsBsHbedbO1tYNhMcEQcdp78P4_rMhEnnBk1bZLV4HrMFkAC4FLROng4f9jacmDxl9qMfaJpSulUlMn3xoFPZjgHJy45Kyn01pja7tA/s320/679.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPLfVllLiozpCeR5HAlsWzxukN7B51Bk13KIQGpucfwa3fKcbI7v4E1zZ4iXhqjMx1_eifKpCyFbLt1YCa9LuGQyt1hUfRlHNA2oeD-RT7STl0WyyJn-YkoCgRoTliWchFfJKa4R9biv0/s320/daimler-fleetline.jpg)
Uit de jaren 60 waren de AEC Regal V dubbeldekkers, ook van het halfcab type. Tussen 1967 en 1969 werden 50 Daimler Fleetline dubbeldekkers geleverd. Deze bussen reden op de 'Linha Verde' van het Centrum naar de Luchthaven.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje8Bvwme45v3D2ZW1u-XlzuvIMkt4Cn0fAds0KaQ4MFmzyK4o63ab9uag8_oYjVv3fMRd7Ti86Zjmh6Xj0i1RAc9shLc1cfe9YhZLhX0AEwCv2KAVHaSTC7QSonmfYNRUrwQby1oL3ozs/s320/62.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCEUR073ZSr7qHXaJsG9g61qQ1gsoktGcvJlnhJKWndFu0gy6Y5rwKnfnCXSMb8hlYLNwfVeZmWMoZTlg2G45Rq_vnJ7cw7iorbUWHn7MNvD8Z267hv0WQM2NeZc2tms5E-x1JSTBut1Q/s320/70.jpg)
Van begin jaren 60 was ook een serie AEC Reliance (rechts) en Daimler(Guy)-Victory bussen (links). Opmerkelijk genoeg reden deze bussen vooral op lijnen met steile straten. Wellicht waren ze daarvoor met hun half-automaat meer geschikt dan de nieuwere bussen met automatische versnelling, zoals de MAN hieronder.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOCvAZQpMe2X7H_vsIfiiQs47LhF0cPXuUVte0oSGPA-ASoSSFcCkMUyhHWoCfUbd2stzGNwBVZTF-UXEJc6wl3OMVTM85u91xHh1J22vK6WZKYo75ZKC2UFiv16riQTXu_W3zQG7KbLo/s800/2131.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten